niedziela, 22 czerwca 2014

Dlaczego zawieszam?

Witam. Po informacji o zawieszeniu blogów dostałam komentarze z pytaniem "dlaczego?". Cóż. Muszę szczerze stwierdzić, że chyba po prostu się wypaliłam. Zresztą postanowiłam rzucić pisanie i rysowanie. W obydwu przypadkach sądzę, że są to dość poważne decyzje, troszkę nie przemyślane, ale szczere. Po prostu uważam, że lepiej dla mnie będzie jeżeli skupię się na czymś co nakieruje mnie w życiu na odpowiedni tor. ... Matko, jakie to dziwne. Wręcz filozofia się kłania. Przerażające. ... Aktualnie teraz staram się coś tak skleić w obydwu opowiadaniach, aczkolwiek nie chcę pisać na siłę, bo wtedy byłoby by źle. Ale pomalutku, kroczek po kroczku i może niedługo dodam nowe rozdziały. Nie przestawajcie zaglądać na blogi, może pojawi się tam jakiś prezent. Może być to prawdopodobnie jakiś fanfik albo one shot nie związany z opowiadaniem, ale może się wam spodoba c:
Pozdrawiam,
~Viva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz